Monday, April 16, 2012

scholarshipp feverrness

Assalamualaikum (:


It is almost 8.37am,semalam aku tak boleh tidur kot tunggu MARA bukakk.and crap.lepas Subuh bukak official web die but still empty.anyway just waitt and waitt patiently.


Lately students lepasan SPM busyy.busy meng-apply itu ini.and many scholarship such as Khazanah,TNB,and etc yang susah gila nak dapat dah start panggil untuk educamp,interviu and sort of.dan saya masih di sini -.-


Students yang dok mengangkut A+ yang tak terkira sibuk buat resume berkajang-kajang bagaikan tiada hari esok.berebut-rebut nak dapatkan scholarship.manakala saya berebut-rebut beratur tunggu giliran nak beli tiket wayang -.-


Yang dah dapat interviu bagai, seronok update status fesbuk,twitter.belambak sangat dapat scholar sampai dilema dan naik gila.yelah,scholarship mahai2 dok kejaq.last2 U apa pun tak masuk.masuk TR.dan saya di sini seronok main kejar2 dengan anak jiran sebelah rumah -.-


certain friends awal2 tahun lagi dah masuk private college.mencanang kat status dah start struggle and study,konon-konon hebat lah tu,but still way better than saya yang masih duduk goyang kaki depan tv sambil melantak megi for almost FOUR months.


Orang lain semua dah dapat lesen L/P.dah bawak kereta keliling dunia.dan saya? bulan Jan hari tu start join sampai sekarang tak re test comp.why?because that day fail dapat 40/50.i feel LOSER.and rasa nak sepak JPJ laju-laju.


dan sekarang nak apply MARA.hewhew.requirement dia okay.not so crap like JPA.but percent nak dapat mmg 0.001% becos too manyy people yg nak fight ni.although you got straight A's pun atas a shit of paper je.the rest depends on how well you do and behave.and mostlyy rezeki yang Allah nak kasi.


That's all.feel free to give me your opinions guys !

No comments:

Post a Comment

budak baik