Saturday, April 21, 2012

cerita asrama bahagian satu

Assalamualaikum :)

Few days ago just attending my school 's event.and it was a blastt.sedihnyaa dah keluar sekolah.I dont know whattosayy,just sedih dan sedih plus sedih.hamboi time kat sekolah dulu bukan main lagi nak keluar jadi senior cepat-cepat.fly sana fly sini.I takk okey,I budak baik dan skema nak mampos.oke tipu,saya tuang riadah je.

But then, saya nak sebut kat sini.siapa tak duduk asrama dia rugi.rugi yang macam mana tu ye ? alaa rugi yg macam kau menang cabutan bertuah kt shopping mall,lps tu orang mall tu call kau.tp kau buat dont know sbb kau igt org tu prank kau.then hadiah berupa sebijik kete dpt tang org lain.sort of giteww la.ada rasa nk bunuh diri tak sbb menyesal?kahkah

Duduk asrama dulu mcm2 boleh buat tau.I mean yg kau tak pernah dapat nak buat la kalau duduk rumah.like me,time form 1 le first time aku mekdee,alamak sedih tak?ayah aku kata tu mknn org kapir.tapi aku mkn jugaklah sbb sebesau besau alam ada logo halal kt situ.kejam tak ayah aku.tipu aku hidup-hidup weh.

Sama jugak la kalau time cuti nak balik rumah.balik rumah sendiri waa cakap.pegi bus stop depan sekolah.amek Metro 91.turun sogo.lepak food court.agak2 nak asar tu lari cepat2 cross jalan raya sesak tgh KL takut termiss KTM.suweetkan?

Siapa kata duduk asrama tak best ? best siutt.nak nak dpt pegang duit byk2.dulu kecik2 dpt sepuluh hinggit dah boleh eksyen kat membe tahu.boleh beli set kaler 24 warna dah tu.but then kalau kt asrama pegang rm50 pun ghase sikit sgt.hujung minggu pun dah habis.sedih tahu.nama je duduk sekolah SBT.tak paham google sendiri.

Dulu time form 1 ke form 2 ke,rajin aku basuh pakai tangan.bukan ape,baju sendiri mestilah nak bersih clorox kan.lagi-lagi baju sekolah.tapi start form 3, aku dah mula berjinak-jinak mengumpul 50 sen.siapa ada banyak 50 sen,orang tu paling ramai kawan.wow,hebatnya 50 sen.sebab boleh exchange dgn duit ketas,then boleh basuh baju guna mesin.tokey mesin yg duk dtg hujung minggu membaiki mesin pun menjadi kaya.huahua.sampai sekarang aku musykil kenapa asal weekend je mesin rosak.hmm,

will be continue sbb nak siapkan essay Mara japs :]





    

No comments:

Post a Comment

budak baik