Tuesday, May 22, 2012

GAGGGGG

Assalamualaikum dan selamat pagi (:


Hai awak.awak.dan awak juga.tidak lupa awak yg tengah menonong depan pc sambil makan maggi.time tgh buat entry ni hingus aku non stop meleleh.duduk bwh air cond suhu below 16 buat aku sakit jantung.pening2 sikit dan tidak lupa senggugut.


First line aku dah macam nak kasi public speaking je.wakaka.ikut perkiraan aku yg baru semalam aku selak kalendar tabung haji lagi 2 minggu aku akan masuk IPTA.Ohye,aku local je.selagi Nazmi Faiz tak balik Malaysia selagi tu la aku setia kat sini.kau bajet nak tunggu dia balik masuk meminang kau ke? kahkah.tapi aku rasa dia tak ensem pun.kulit pun ala-ala sawo matang gitew.tapi kalau dah berdiri sebaris dgn player SC Beira Mar walau lautan api sanggup ku redah.


Btw entry aku bukan nak soksek psl dia pun.Tiba2 teringin aku nak tahu result SPM dia acane eh.busybodyy sikit.okayh2 fans dia dah hingaq.takut bebeno den.


So aku end up asasi sc puncak alam.loser tak?loser tak? kawan2 aku semua fly fly aku terkandas local.but not bad whatt.eh apesal ungkit td kata nak tunggu Nazmi Faiz. :P Dan ayah aku bising suruh masuk UIA.UIA.kihkih.anakmuu tak dpt sana nak buat acane pakk.Palam not bad whatt.dekat je ngn rumah.naik vespa konfem sampai.


Dan sambil aku buat entry ni aku selang seli dgn tuitter.aku tidak tahu mahu menyesal ke tidak sbb follow si refjour ni.nak unfollow terasa sayang2 suweet pulak.satu words je aku nak label si mamat ni.HAPEKEBENGONGGNYAA beliau.suka sgt tuitt bnde jijik.tadi hingus meleleh ni ditambah dgn geli geleman tahap Tera tahu.


10 minit yg lalu :
2 nasi lemak, 1 telur mata dan neskafir ais. Sekarang menunggu masa untuk semuanya bersepai di mangkuk jamban.


5 setengah minit kendian :
Data dah masuk dah ni, bila nak bersepai ni?


4 minit kendian :
Apa salahnya cakap pasal berak di timeline?


3 minit kendian :
Adakah tahap salahnya sama macam tweet ada bisul di skrotum?


2 minit berlalu :
Peluh menitis membasahi bumi. Dan testis.


1 minit kendian :
Aliff Aziz tu takde acc tuiter ke? Aku nak maki ni.


Dan sekarang yg paling latest latest latest :
Komposisi nyahtinja yang terlalu berseni. Almost perfect. Komposisi yang tak cair sangat, warna yang hitam pekat dan sedikit kacang tempe.


Sumpah aku bukannya tulis balik just copy paste je.kbye nak muntah sat O.o







1 comment:

budak baik