Thursday, June 14, 2012

Mood tunggang terbalik

Assalamualaikum dan whassup :(

Tgk icons yg down semacam adakah ianya bererti a<0 ? Tidak-tidak. Terbawak-bawak aku dgn kelas Maths td. Baru chapter 1 dah terasa nak berguling, haiyoo. --'

Actually semalam aku dah prepare dr segi fizikal n mental nk tempuh jadual khamis yg pack gila.alhamdulillah.habis jugak.ngaaa.dah rasa nak menjerit terjun tingkap.baru first week otak aku dah jammed dan blankkkk.salah siapa kasi aku cuti 6 bulan ni.hish.lama sgt smpai otak aku terhegeh hegeh nak refresh segala data balik.Tuhan tolong~

So aku masih okay je sampai la masuk tutorial Physic td.lecturer buat brief psl life sbg students Universiti.sgtlah susah dan teruk dan haih.mengeluh je la aku.aku dah down.itu baru satu kali kena tembak.disangkakan hujan hingga ke petang rupa-rupanya panas terik membahang sampai kulit aku mengelupas di tengahari.time lecture bio td,ke down nan aku dah masuk dalam tanah.

Lecturer aku dah warning awal2 utk siapa2 yg tegar utk go on medic n kena start from foundation dulu like us asasi sc students.beliau suruh try pasang cita-cita lain instead of being a doctor.WHY? becos most students last sem frust menonggeng kau bila mereka ini tak dpt empat rata n go on utk medic.swear.muka lecturer tu serius gila.tgk dahi pun kerut2.aku pun dah buat muka pucat n gaya kena tampal konyok kt hujung dahi.tsk.kecewa.nampak sgtlah aku ni jenis tak boleh kena torture and saiko di awal semester.nak buat mcm mana kan.

Dalam kelas kuliah tadi aku dgn lurus bendulnya pun dah terpikir byk cita2 lain.bengong tak? org lain kalau dah kena cenggitu lagi la nak fokus dlm kuliah, aku boleh plk termenung pikir masa depan lain.kahkah.dalam diam2 aku terpikir nak jadi ustazah la,pelukis la,hapekebende la..mcm2 la yg pelik2 lagi.ekeke.mmg la sengal tahap ayam.

Tak habis kat kelas bio aku sambung dlm kelas chemy plk.Dgn LCD nye yg rosak, lagi lah aku membayangkan masa depan aku kt screen yg kosong tu.hish.sekarang terbawak-bawak dlm bilik pulak dah.yg roomate aku plk pi bukak lagu sedih2 pulak dah.aku pun jeling2 tajam kat dia..sobsob,sedih siot lagu nii. ada lirik putus asa..putus asa...arghhh!

Btw, dah2.Sambung bnde lain plk. ni aku nk story sikit. Tadi aku nak lif dgn member aku n sorang lecturer prmpuan ni. total 4 je la gurls. yg lain lelaki. yg lif ni pun cm sje je nk suruh berhimpit cm roti himpit. nk kena masuk dlm lif yg pack aku terpaksa reverse ke belakang smpai ke dinding. ada sorang ni yg tinggi lampai,kemeja checkers, and ehemm not bad la, kena diri sbelah aku. aku pun dah dup dap dup dap. haha tipu aje. tak rasa apa pun. itu lagi tipu. kahkah. rasa nak cepat2 keluar and get loss dr lif ada la.then bila dah ting smpai level 2 aku pun cpt2 ckp kt member sblh aku "cepat2!" then yg mamat td perasan kekibutan aku terus ckp..

"Jangan kalut."

Ekekeke.rasa nak putus pundi kencing aku nk tergelak.tp muka dia cm mamat backstreet tu taklah aku berani nk gelak dpn dia.kang tak memasal aku tersondol kt pintu lif.dgn gaya sopan aku pun tutup la mulut aku.ecece..cm org dulu2 gelak pulak dah.cover betul.aiyee,betul apa.gaya cm org KL ofkos la akn ckp somehow cm "woi,lek arr" ke apa kan.ni dgn slang utagha nye.haih.hensem betul laki zmn skrg.suka buat gadis ayu cm aku ni tak kering gusi.okayhla.byk assignment aku ni.tak terkira dek jari kaki.

kbyee n wslm :))

No comments:

Post a Comment

budak baik